Bonanza (Bohnanza)

Žaidimo statistika:
Boardgamegeek.com reitingo vieta: 137
Žaidėjų skaičius: 3-5
Žaidimo laikas: ~30 min
Žanras: Kortų žaidimas, agrarinis

bonanza dezute Dabar gi persikūnysim į ūkininkus ir veisim pupelių daržą, idant jas kuo pelningiau parduot. Tai dar vienas žaidimas vien su kortomis, be jokios žaidimų lentos, tad tikrai galima vežtis vykstant bet kur, juolab jam ir didelio ploto nereikia. Taigi kaip jau minėjau, šįkart tampam ūkininkais. Žaidimo pradžioje kiekvienas žaidėjas turi po dvi lysves, vėliau jei gerai seksis galima nusipirkti ir trečią. Jose ir auginsime tas pupeles. Už tam tikrą išaugintą pupelių kiekį gauni tam tikrą kiekį auksinių. Laimi tas, pas ką žaidimo pabaigoje ir bus daugiausiai auksinukų. Atrodo viskas paprasta… Bet yra tam tikrų niuansų. Esmė tokia, kad vienoje lysvėje gali augti tik vienos rūšies pupos. Be to kortų sekos savo rankose negali keisti (o čia yra proga patikrinti sąžiningumą). Aišku, kad žaidime laimės tas, kuris geriausiai sugebės derėtis, iškišti nereikalingas jam kortas ir gauti jam reikalingiausias. Nesakiau, kad žaidime galima mainytis su kitais žaidėjais? Vaje! O juk tai ir yra svarbiausia žaidimo esmė. Ir čia negalioja principas duoda imk, laimės tas žaidėjas kuris geriausiai mokės įvertint situaciją. Juk gal geriau nepriimti tau brukamos kortos, nors atrodo taip gražiai tau į vagą eina ji. Nepamiršk, kad neiškišęs kortos žaidėjas privalės kažkur tai ją dėt. Ir ne kažkur, o į savo vagą. O jei jos pilnos, vadinasi reikės nukast kitas pupeles. Bet gali būti ir atvirkščiai, plėst savo lysves juk labai naudinga. Štai tokias dilemas ir reikės spręsti žaidžiant „Bonanzą“. Beje žaidimas yra išverstas į lietuvių kalba ir tikrai neblogai. Kažin ką pagalvotų prašalaitis praėjęs pro žaidžiančius ir išgirdęs: „Keičiu girtuoklį į kiaulę“?

Mano vertinimas (vertė 10 balų sistemoje) ir trumpi komentarai:
Bendravimas su kitais žaidėjais: 10 – Diplomatija, pirkimo ir įpiršimo sugebėjimai, derybų menas. Šio žaidimo didžiausias pliusas ir yra bendravimas su varžovais. Jei nesiderėsi nelaimėsi, štai koks turėtų būti žaidimo šūkis
Sėkmės ir strategijos santykis (%) 45/55 – Sėkmės faktorius žaidime irgi nemažas. Čia traukiamos kortos, jos gali ir „eiti“ ir juodai „neiti“
Sudėtingumas – 4. Taisyklės nėra sudėtingos ir po vienos pamokamosios-bandyminės partijos jau galima normaliai lošti.
Bendras vertinimas – 7 Tai vienas mano mėgstamų žaidimų kuris neužsiguli lentynoje. Gal daugeliui jis atrodys ir paprastas, bet jis suteikia tikrai daug džiaugsmo. O juk tai ir yra svarbiausia žaidžiant stalo žaidimus?

Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Uždaryti
Eiti prie įrankių juostos