Vaikiška Katano versija arba Katanas dviems

Tai Chris Gregg versija, kurią jis žaidžia su savo vaiku. Jis sugalvojo šias supaprastintas taisykles tam, kad galėtų žaisti su savo keturmečiu sūnumi. Tai tikrai labai supaprastinta ir greita žaidimo versija. Bet manau ji tiks ne vien žaidžiant su vaikais, o ir šiaip kai norisi kažką dviese sužaisti greitai. Ši žaidimo versija trunka apie 10 min, bet joje vistiek reikia priimti sprendimus, kurie ir lems žaidimo baigtį

mini katanas

Žaidimui prireiks:
– Žaidimo lauko. Jis pavaizduotas viršuje.
– 1 kubelio
– Žetonų su skaičiukais: 2, 3 ir po du žetonus su skaičiukais: 4, 5 ir 6.
– Statiniai: 2 žaidėjų atmintukai (su statybos kainomis), 2 raudoni miestai, 2 raudonos gyvenvietės, 2 raudoni keliai, 2 mėlyni miestai, 2 mėlynos gyvenvietės, 2 mėlyni keliai.
– Išsivystimo kortos. 1 rotušė, 1 universitetas.
– Resursų kortos: po 8 vilnos, grūdų, plytų, medžio ir geležies

Pasiruošimas žaidimui:
1. Pastatykite žaidimo lauką.
2. Pasidalinkite savo startines spalvas: raudoną arba mėlyną.
3. Ant nurodytų nuotraukoje savo spalvos taškų padėkite miestą ir gyvenvietę.
4. Pasiimkite pirmą derlių: 3 resursus nuo laukų, esančių šalia jūsų miesto.
5. Pirmasis pradeda jaunesnis žaidėjas.

Žaidimo eiga
Per kiekvieną savo ėjimą žaidėjas atlieka sekančius veiksmus:

1. Meta kauliuką.
Jei iškrito skaičius nuo 2 iki 6, žaidėjas ima po resursą iš atitinkamo lauko, kuris yra šalia jo miesto arba gyvenvietės. Jeigu prie lauko šliejasi 2 gyvenvietės arba miestai, tai tas laukas duoda 2 resursus.
Svarbu! Skirtingai nuo žaidimo originalo šioje žaidimo versijoje: 1. Žaidėjas resursus gauna tik per savo žaidimą. 2. Miestai neduoda „dvigubo derliaus“
Jeigu iškrito 1, ateina plėšiko eilė. Žaidėjas įvardina reikalingą jam resursą. Ir jeigu šis resursas pas priešininką yra rankose, jis privalo atiduoti jį.
Svarbu! Jeigu vaikas labai pergyvena dėl šito kiekvieną kartą, arba psichologiškai negalite apiplėšinėti vaiko, naudokite kitą žaidimo variantą: žaidėjas perstumia plėšiko vaikštuką ant bet kurio lauko ir pasiima atitinkamą resursą iš banko (be to plėšikas neblokuoja šio lauko resursų gamybai).

2. Maino resursus.
Jeigu pas žaidėją rankose yra dvi vienodos resursų kortos, jis jas gali išmainyti į 1 bet kokį resursą iš banko. Mainai tarp žaidėjų leidžiami.

3. Stato.
Apmokėjęs statinio kainą, žaidėjas stato gyvenvietę, miestą arba kelią taip, kad jis jungtųsi su kitais jo statiniais.
Svarbu! Skirtingai nuo žaidimo originalo šioje žaidimo versijoje: 1. Miestai vystosi ne iš gyvenviečių ir statosi atskirai už savo įprastą kainą: 3 vnt rūdos ir 2 vnt grūdų. 2 Distancijos taisykle žaidime negalioja, t.y. gyvenvietes ir miestus tarpusavyje jungia 1 kelias! 3. Jeigu priešininko gyvenvietė ar miestas užtvėrė žaidėjo kelią, jis jį gali perkelti į kitą miesto (gyvenvietės) pusę. 4. Žaidėjas gali nusipirkti vieną (ir tik vieną) išsivystimo kortą (universitetą arba rotušę), nusipirkęs jis ją padeda priešais save.

4. Pergalė!
Laimi žaidėjas pirmasis pastatęs 2 kelius, 2 gyvenvietes, 2 miestus ir turintis 1 išsivystimo kortą.

1 Comment

stiuk legnicavasario 11th, 2015 at 16:46

In fact when someone doesn’t know after that its up
to other visitors that they will assist, so here it occurs.

Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Uždaryti
Eiti prie įrankių juostos